Händerna mot himlen

I helgen är det ledigheten själv som står på schema! I Torsdags när jag prata med mamma bjöd vi hit henne på mat & mys igår. Bjöd på fläskytterfilé m salami, sötsur chilisås m.m. Fast i mammas blev det kryddning som hon kan äta. Alla mätta & nöjd. Sedan hade jag köpt Glögg med Lakrits & hallon. mumma! Den är så god tycker jag :) 
 
Så det blev en kväll med familjen framför x-factor, glögg, julmust & gott tilltugg. Fredagsmys!

Igårkväll när vi gick & la oss satt jag klockan på halv nio för att se julkalendern. Så jag gjorde iordning det sista som var kvar av glöggen från igår & la mig sen i sängen & kika på julkalendern med F. 

Hjärtat mitt har åkt & jobbat så jag körde dammsugning & skurning här hemma på förmiddagen. Ska kolla in lite tips inför travet idag då jag & Helen ska dra in storkovarn ;)
 
Ikväll är vi bjudna på middag hos Yazmine & Björn! Tre-rätters!! :) Mysigt!
 
Får se om Inge-Bo kommer till oss senare ikväll också, han kanske skulle komma & sova här till imorgon. Hoppas på det. Är alltid lika kul när vi träffas.
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0