Mobilbloggar

Nu är helgen över. Har bestått av jobb men även hunnit med fredagsmys & sedan julbord med vännerna på Lördagkväll. Ikväll efter vi ätit for jag till morsan & hälsa på. Kaffedrickning, solsidan & titta i gamla fotoalbum från när b.la jag & min storebror var små. Så roligt :) 
 
Har lånat mammas bil nu eftersom jag ska på lasarettet imorgon o Göra pricktester. Vilken timing att min bil e inne på lagning, not. Men tur jag har en Supersnäll mamma <3. Har lovat att köra försiktigt imorrn eftersom de snöar nu o lär säkert göra det imorgon också. Har ju en tendens att ha tung högerfot.... Nåväl. gonatt på er! Nu åk nattmössa på. KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja lätta på din högerfot!! Vi vill ha kvar dig här <3

Svar: Tack fina!
edrickocherese.blogg.se

2012-12-12 @ 14:56:39
URL: http://s0fiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0