Dijon Senap

Det känns som solsidan just nu! Vi kom till vårt nya hotell idag. Jättefin utsikt, dock lite minus med att det stod att hotellet hade "poolbar" , men som i själva verket bara står.. Är rätt nybyggt här sa dom så de har inte hunnit få igång allt än. Vi tog in en öl var o satt å stekte vid poolen. Till lunchen blev det en öl till... och nu till det mkt pinsamma. Jag kände av det så pass mkt att jag var tvungen att gå & lägga mej! Haha! Fredrik fick gå efter mig i trappen efter att jag höll på ramla baklänges.

Medan jag tog min lilla vila traskade Fredde iväg o skulle handla lite. Hade bett honom att köpa b.la. tamponger.
Och ja, killar + handling = kan ju inte gå annat än fel?
Han kom hem med bebisblöjor o sa att det måst ju vara samma som mensblöjor. Ursäkta, blöjor???
Hm, aja. Man får se det som något roligt!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: yazmine

Haha jag dör av skratt. :D

2012-02-07 @ 13:18:49
Postat av: Anonym

Passa dig med att ta nån öl för då kan du inte ta nån värktablett, det är bara att välja :)mam och du ska ju vila foten och ha den i högläge så vila den mesta möjliga, så får du mindre värk i foten /kramar

2012-02-07 @ 17:38:31
Postat av: Anonym

Ta det lugnt med öl, du måste välja värktablett eller öl, vila= mindre värk /kram mam

2012-02-07 @ 17:41:35
Postat av: Mamma Jennie

TREEEEEEEEEEES, välj öleeeen!!!! hehe



hahahaha fan va jag skrattar åt blöjorna!!!!

2012-02-07 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0