Eftermiddag

Nu är vi inne på sista dagen här i Thailand. Känns som att man bara ligger o väntar på att få åka till flygplatsen.. Har packat upp kläderna som jag ska åka i senare ikväll, Det mesta är nedpackat (Har inte rört så mkt sedan vi kom igår), så det känns skönt! Gruvar lite inför resan hemåt. Mellanlanda i Peking 8 h känns väl lite sådär.
Jaja, resan hit gick ju bra så :)

Vi har iallafall haft en underbar månad här! Än om det varit jobbigt att inte kunna göra allt som vi hade tänkt så kom vi ändå iväg hit! Fått maten serverad, kläderna tvättade, städat på rummet & bäddad säng..osv osv.
Fredrik har varit det bästa stöd man kan tänka sig. Jag har inte behövt säga något, utan han har sett om jag behövt hjälp med något eller bara velat bli ompysslad. Han har sprungit fram & tillbaka, peppat, berömt, servat mig med glädje utan att klaga. Det kallar jag kärlek!

 En stor eloge till både mej & Fredrik!
v

 KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta kallas KÄRLEK :) KRAMAR till Er båda/ mamma ag

2012-02-27 @ 09:26:39
Postat av: Sofie

Det ska bli skönt att få hem er, vi ses till vintermarknan!! :) Kram och en klapp på fredriks axel för att han varit då duktig och hjälpt dig :) Och till dig själv som käpmat på så bra! :D



KRAM

2012-02-27 @ 09:29:13
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0