Framme i Bangkok

Jiho! Nu är vi äntligen framme i Bangkok o ligger på hotellrummet.
Vi måste berätta lite kort om vad vi varit med om hittils..

Först & främst fixade vi en rullstol på arlanda, då fredde fick skjutsa runt mig. Sedan har det bara rullar på...Om man säger så! ;) Haha. En kvinna trodde Fredrik var min assistent, lite roligt faktiskt. Fast nog kan det ligga nåt i det för jag har ju verkligen utnyttjat situationen. - Skjutsa mig närmare, kan du hämta det.. osv. Men vad fasen, hur ofta har man chansen att få allt serverat?

I Peking mötte en kinesisk kvinna upp oss, även där med rullstol. Hon skjutsade runt mig medan Fredde bar väskorna. Vi fick gå före i ALLA köer. Något man skämtat om förut när det har varit långa köer, -fasen man skulle haft rullstol så man fått gå först.

Det coolaste jag var med om där var när hon skjutsade mig i rullstolen till planet. Jag fick gå in genom nödutgången på planet från en "minibuss" som de hade flak på som de hissade upp mig med. Snacka om att känna sig speciell.

När vi landat i Thailand mötte en Thailändare upp oss o samma visa där, när man kommer in i landet o ska upp med pass o grejer brukar det vara sjuukt långa köer. Men inte för oss!! Han körde om allt o alla så vips var vi först igen. Sist ut ur planet men lixförbaskat först när det väl gäller!

Kan nog skriva hur mkt som helst men vi avslutar inlägget här. Ha det bra allihopa! Hoppas vi kan roa er med allt som vi är med om :)

En extra kram till Inge-Bo, Yvonne, Ann-Gerd & Makkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0