Fullt ös

Nu har vi ganska precis kommit hem igen efter våran lilla tripp. Numera har vi nog en privatchaufför som kör en svart king cab. Snacka om att vi har lyxigt.. När vi skulle betala 300 bath idag när vi kom tillbaka, kände jag mig sjukt trött i benet. Vi hade bara 1000 bath sedlar o han hade ingen växel. Jag sa att han kunde ta det för jag ville bara iväg.. Medan Fredde stod med öppen mun o funderade om jag var riktigt riktig.
Vi kom tillslut överrens om att vi skulle komma tillbaka till honom imorrn så skulle han få sina pengar o då får vi förhandla om han ska köra oss hela dagen imorrn också! ..Får hålla tungan rätt i mun så jag inte drar till med nån stor summa, bäst är nog om Fredrik sköter snacket! haha

Imorrn är planerna som sådan, upp å käka frukost. Sedan lägga sej vid poolen.. O fara till våran cab-kille o deala om körningen!

Ha de gott alla! Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det funkar bättre nästa gång när vi ska prata med varandra, har tränat på din dator och det gär riktigt bra nu /sola och ha de bra så hörs vi mamma Ann-Gerd

2012-02-05 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0