Inte en droppe regn.... på flera dagar

Hallådär!
Dagen har varit rätt lugn & skön. Våran norska granne har flyttat härifrån & in flyttade några Ryssar som inte alls var lika trevliga. Vet inte vad det är men alla Ryssar man träffat utomlands har inte alls imponerat på en, om man säger så.... Nåväl.

Vi köpte även kokosolja (jag ville ha det!!) för att pumpa på med färgen lite. Känns inte som att man blitt så farligt brun. Men nu ska det väl ta fart hoppas jag! ;) Gömde flaskan för Freddan idag, då jag anser att han inte alls behöver det.. Vill inte erkänna för honom att han faktiskt blir brunare än mej. Men nog fasen skulle han ha det och står sedan o skryter om hur brun & fin han blitt!
Tragiskt att man blivit så morgontrött nu, annars skulle jag klivit upp tidigt som fasen o börjat pressa mycket tidigare än honom! Haha

Jaja, imorrn ska det pumpas på med sol, tror vi får traska ner på stranden då.. Tog mig ju faktiskt ett dopp i poolen idag på samma sätt som tidigare. Var riktigt härligt må jag säga! :)

KRAM


Vår söta brud där vi bor :)


Kommentarer
Postat av: Martin

Prova med Johnsons Baby Oil för solbrännan istället för kokosolja. Fungerar mycket bättre och luktar inte skit!



Förresten, har du rakat dina ben foppa? Dom såg lite smått lena ut på bilden...

2012-02-17 @ 16:04:38
Postat av: 1488

что за расизм нах?



norrmän, norrmän, de fiskar dålig torsk

2012-02-17 @ 21:44:49
URL: http://patriot.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0