Now I understand

Nyss hemkommen från Erik's, för mej blev det en Bolognese & för Freddan blev det pannbiff m stekt potatis. Båda nöjd och glada.. Har varit lite halv tjyvens i magen idag, brukar aldrig vara det när jag är utomlands.. eller hemma för den delen. Men nu när vi kom hem fick jag paniiken på toaletten! Fick en "Fredrik-attack". Känner nu hur det luktar i hela rummet. Måste ha vart den där jäkla majskolven jag smällde i mej igår på stranden, right? För detta är ju inte alls likt mig. Nåväl, slut på snuskpratet!

Nu tkr jag faktiskt synd om F när han haft så.... rätt ofta här. Jag har bara skrattat när vi varit ute & käkat o han vill att vi skyndar oss hemåt. NU förstår jag precis hur han känner!

Blir en myskväll ikväll, är ju trots allt Fredag! Köpte med oss en påse Ahlgrens bilar från Erik, så bilar & film next! :)

Ha det bra alla goa! KRAM från oss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du är bättre i magen, jobbigt annars, oj va de har snöat,och i natt smäregnade det så det är ingen ordning på väderleken,hoppas ni får ordning på erat internet snart saknar att vi kan prata och se varandra /kramar mamma ag

2012-02-25 @ 08:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0