Picture

Denna dag har varit den bästa på mycket länge. Vi började med frukost & sedan gick/hoppade vi ner till poolen. Där har vi varit hela dagen. Ibörjan när vi låg i solstolarna kände jag hur jäkla sugen jag blev på att bara slänga mej ner i poolen. Efter några minuters funderande kom jag på att jag visst kunde!
Såg att det fanns en trapp över hela kortsidan av bassängen så jag tog hjälp av Fredde så kunde jag känna på vattnet o tillsist lägga mig i. Doppade hela kroppen men höll foten kvar på kanten. Han la en handduk under benet så kändes det himla bekvämt! Allt går bara man vill & hells när jag har världens hjälpsammaste kille som hjälper mig :) Ville knappt kliva upp ur vattnet för det kändes så himla bra att ligga där i solen o höra hur folk pratade & skrattadei bakgrunden.

Tillsist gav vi upp o begav oss upp till vårt rum. Där tog vi ut solstolen som vi har på balkongen o satt på framsidan så vi kunde njuta av eftermiddagssolen. Nu känner man sig rätt nöjd i kroppen. Ska sitta fint med en liten powernap & sedan får vi se vad som händer ikväll. Sista kvällen vi bor på detta hotell, imorgon bär det av på ett annat ställe.

Ha det gott!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt att skriva och fota , kul att läsa och se hur ni har det/mamm ag

2012-02-06 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0