Back on track

Ser framstegen jag gör för var dag som går. Är inte utan mina kryckor ännu... men snart ska jag väl kunna gå på foten ordentligt! Träning ger färdighet & jag måste försöka hejda mig så det inte blir överansträngt. För igår fick jag känna på att ha en riktig "köjjdag". Nåväl jag ser ljuset nu iallafall!

Har mer frihet nu eftersom jag kan köra bil. Var till mamma igårkväll, fikade & såg tv. Hade en riktig myskväll :)
Har varit och kopierat upp papper idag så jag kunde skicka in läkarintygen & försäkringskassans "beslut". Känns som att det är så himla krånligt med dessa papper som ska hit & dit. Borde finnas några smidigare sätt.. Meen men.

Annars, livet rullar på. Freddan är lika hjälpsam här hemma som tur är ;) Han har inte tröttnat på att springa före och efter mig. Hehe.. Osså börjar jag jobba halvtid i April föresten! Spännande



Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt tirri!! :) Kämpa på! :D

2012-03-20 @ 17:08:29
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0