Glädje

Har pratat med Ewa på personalavdelningen & fick ett väldigt roligt besked!!
Ringde även upp min handläggare på försäkringskassan och pratade med henne. Ställa frågor osv. Ska ringa upp henne när jag fått ta bort gipset & vet mer om hur läkningen gått. Jag hoppas för all del att det ser bra ut! Min största rädsla just nu är att det har läkt fel på något sätt..

Freddan jobbar just nu, funderar på att slänga ihop en korvstroganoff & frysa in i portioner så det finns. Matlagningen och matlusten har inte funnits på samma sätt ett tag nu.

Ikväll ska vi göra palt tillsammans med älskade mamma också! Min kära syster kommer också på middag idag! 
Me like 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig eftermiddag och kväll, med lagom surr och dyligt+ att palten blev god med knaperstekt fläsk till, kul med mat som vi alla längtat efter/ kram ag

2012-03-09 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0