Home sweet home

Har inte tagit mig tid att skriva något inlägg sedan vi kom hem. Blev en rätt bra beräkning på när vi skulle komma hem. Kom hem lite efter tolv på natten. Jag sov hela vägen hem i bilen så resan gick väldigt snabb. När Freddan öppnade dörren på bilen möttes jag av fina Marina som hade stått och väntat på oss. You're so sweet!
Uppe i lägenheten var mamma och hade fixat iordning tacos, köpt blommor & kort. Vi alla satt oss och åt lite "kvällsfika" bestående av just... Tacos! Blev sent, tror man inte kom isäng förrän efter 2 någon gång.

Morgonen därpå ringde jag till sjukan & fick tid hos läkaren, blev sjukskriven 2 veckor till. Så om två veckor ska gipset bort!!! Jag saknar jobbet, saknar rutinerna, saknar tempo & framförallt arbetskompisarna.

Igår var jag med Marina som också är sjukskriven. Vi tog en fika på Kronan & sedan drog vi på jobbet och surre :) Folk kanske tycker vi är knäpp som hänger på jobbet, meen så är vi! ;) Vid halv 5 for vi ut och åt middag, Jag, Marina, Yazmine, Sandra, Jessica & Aline.

Tackar Marina för en underbar dag!! Idag blir det även middag ute. Skönt att komma ut!

Sen till något sjukt irriterande, jag kan inte sova ut på morgonen!! Har vaknat tidigt alla dagar sedan vi kom hem. Why? Dagarna blir ju så sjukt långa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0