Live and learn

Är inte bara ett med att vara sjukskriven har jag kommit fram till. För det första är det inte billigt att vara sjuk!
Läkarbesöken, medicin, att åka till Sjukstugan / Lasarettet, att inte kunna jobba - minskad inkomst...

Sedan alla dessa papper man ska fylla i. Göra olika anmälningar, kolla försäkringar & tjofaderittan.
Är det inte försäkringskassan så är det något annat. Kolla så man fyllt i alla uppgifter rätt, lämna/skicka in papper. Imorgon ska jag till läkaren. Gipset ska bort, det ska röntgas & slutligen ska jag väl få veta hur det ser ut med läkningen. Jag hoppas för allt i världen att det ser bra ut!

Ska bli så skönt att få träna upp foten/benet. Jag hoppas det går smärtfritt!

Ja... det var ungefär mina tankar för ikväll. Nu väntar sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0