Och så var det borta..

Allt gick bra idag! Lugnet har infunnit sig i kroppen. Saftsoppan jag försökte få i mig imorse innan jag skulle till läkaren åkte upp med detsamma. Har mått så dåligt, varit nervös, haft tankar som flygit runt.. Ja allt på en och samma gång. Röntgen gick väl "bra", dock syns frakturen fortfarande. Gipset har åkt av... och det är nu arbetet börjar! Träning, träning och åter träning!

Har hämtat energi hos underbara Marina ikväll! Mys, fika & tittat på tv.

Är glad att jag har en så underbar mamma som ställer upp i vått & torrt! Återigen, Vad hade jag gjort utan henne? Guldvärd
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK, det är också roligt och bra för mig att du mår bra :)

2012-03-14 @ 08:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0