Swim for the win

Skämmes, att vi (jag) är så dålig på att uppdatera bloggen nu när vi är hemma igen.. Men det ska bli skärpning, jag lovar! :)

Iförrgår blev vi bjudna på mat hos morsan. Goeste korvgrytan!! Sedan bar det av hemåt och slappa vid tvn.
Igår for jag & Jessica på simhallen för att provsimma. Det gick riktigt bra, ibörjan for foten som ett sladder åt sidorna men det avtog och kändes riktigt bra tillslut! Vi startade mjukt med 500 meter sedan blev det en liten bastu på det.

På Fredag, imorgon, blir det en sväng till och simma. Ett bra sätt att träna upp styrkan i benet!
Nu är kaffet klart, ska bara plocka fram mackor osv så kommer väl Jessica på en liten stund.


Kent, Bella & jag

__Ska till Bella ikväll föresten & fixa mina naglar! Kuul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0