Vintermarknad

I helgen har det varit marknad här. Vi bjöd Inge-Bo & Yvonne, Ann-Gerd, Jimmy, Evelina, Camilla, Jocke & William på middag igår. Agerade chaufför ibörjan av kvällen sedan for vi bara och raggade en sväng. Kändes som det var riktigt mycket folk ute & mycket bilar framförallt. ..Är kanske för att man inte vart ute och kört förut som man tänkte på det nu? :P

Idag for iaf jag och mamma & kollade in Frugan när hon var på hundutställning med Nikita! Finingar!! :)
Sedan for jag hem och käkade osså kom Sofie och Malin förbi. Vi for ut på "marknaden" en sväng och tittade sedan begav vi oss hemåt.

Ikväll ska jag massera frugan, som jag lovat! :) Ha en trevlig kväll!
KRAM

Är så glad att man har så fina människor omkring sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0