When I held Ya

Det är helg återigen. Igår fyllde bästa Ida år och idag fyller Jessica år!
Tillbringade ett par timmar på jobbet igår, lunchade med Yazmine, hälsade på hos fina farmor & gav henne ett par nya gardiner som jag satt upp i sovrummet. Senare på kvällen hälsade jag på hos födelsedagsbarnet Ida & hela hennes härliga familj!

Var trött som tusan när jag kom hem och somnade som en stock efter ett par omgångar av Wordfeud. Hehe!
Har plockat undan en massa saker här hemma nu på förmiddagen. Kläder som inte blivit vikt & saker från toaletten som stått på hyllorna och samlat damm..

Är strålande sol idag, väntar på att Freddan ska komma hem med bilen o sedan ska jag fara till mamsen ett tag tror jag. Kanske tar en liten promenad i Svartis?

Kvällen kommer spenderas hos Ida! :)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0