Smile

Har precis pratat med Inge-Bo. På Tisdag bär det iväg till Karlsklubben  för jag & älsklingen efter vi slutat jobba, sedan sover vi över till på Onsdag. Mysigt! Var så längesen. Satt & tänkte på det, att det var ett bra tag sedan vi var dit så det gäller att passa på när både jag & Fredrik är ledig! 
 
Imorgon är det jobb som gäller. Sedan är vi bjudna på tacos hemma hos Camilla & Joakim.. Även tvätten ska vi hinna med innan vi åker dit.  Lördag blir det träff med vänner. Malin kommer hem så jag har bokat in en dejt med henne & sedan ska jag äta hemmagjord pizza med Ida på kvällen. 
Söndag... Finns det inga planer för än så länge. Men då ska jag planera att bara ta det lugnt. Vila upp förkylningen inför kommande arbetsvecka. 
 
KRAM 
Kör försiktigt alla ni som är ute på vägarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0