Fredagsmys

Efter jobbet blev det middag med min kärlek! Vi såg en film innan vi började se X-factor. Nu blir det snart sängläge! Är ledig imorrn och på Söndag blir det ett par extra timmars jobb. Cash is king!
 

Blir frustrerad när jag läser / hör om folk som gnäller om ekonomin m.m. Arbetslösa som inte har tankar på plugg, eller ens söka sig ett jobb? Det gäller att visa framfötterna här i livet. Det är aldrig, eller väldigt ovanligt att man får ett jobb bara av att sitta hemma & nöta.. Gör något av situationen istället! 
Visst, det är inte "lätt" att få jobb, men ger man sej fasen på att jag ska jobba! så får man napp.
Sumpar man sedan chansen man fått tidigare på jobb/praktiker... Grattis! 
Då visar man vilken arbetsmoral man har.
 
Var glad för att ni har tak över huvudet!
 

Jag har säkert många brister (?), men fasen inte att vara en latjäkel. Tacka vet jag att tjäna pengar så man kan leva.. Resa.. Roa sig.. Göra rätt för sej! Tur jag & F är lika där.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0