Solen får mig att le

Onsdag & ledig idag..

Igår slutade jag 16.00. Gick hem & lagade iordning middagen, korvstroganoff med ris. Efter maten slappade jag en sväng sedan for jag till Ida för att ta en promenad. Efter det stannade jag på en kopp kaffe & lite surr hos henne innan jag fick den brillianta idén. Nämligen att sätta upp julgrejerna! 
 

Var taggad till tusen, så jäkla skönt att ha det gjort! Fick hjälp av Fredrik att ta upp julgranen från förrådet så fixade jag resten. Han fick sig ett litet skratt när jag inte kunde bestämma mig för var granen skulle stå. Tycker det skulle bli så trångt  i vardagsrummet så jag drog den fram och tillbaka tills jag lyfte och granen gick isär på mitten och julkulor & glitter ramlade av. 

Slutade med att jag ställde granen i datarummet, där passar den nog bäst! Tomtar, julgardiner & ljusstakar åkte upp här hemma! Så nu är julen hos oss! Dammsög på morgonen för att få bort glitter o småspill från granen som trillade av igår.. nu inväntar jag mamma så ska vi fara till farmor & fika lite. 
 
Ha en trevlig dag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är jag förvånad att ni börjar julpynta lika tidigt iår? NEJ!! :P

2012-10-24 @ 22:04:14
URL: http://s0fiie.blogg.se
Postat av: Sofie

Ni måste ju ge bildbevis ;)

2012-10-25 @ 19:59:19
URL: http://s0fiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0