Bilägare... På riktigt

Blev inhandling av en Ny Pärla igår! Känner mig sjukt nöjd & glad. Har varit inne på att köpa en Audi ett bra tag nu, men inte kommit till skott. Inte heller hittat "den". Nu såg vi den & jag slog till. Är glad för alla som Grattat till bilköpet. Så nu får jag och älsklingen åka en ny & fräsch bil. Hoppas på att vi får våra bilar sålda.
Pengar är till för att rulla, right? 
Lånade bilden Fredrik tog på den imorse då han hade den på jobbet. 
Är något visst med första bilen ändå, som man köpt för pengar man knegat ihop. 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt ! Känner igen glädjen när jag hade köpt min första bil, en bubbla, men den var också fin Kram och grattis till fina bilen :)

2013-03-01 @ 00:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0